کروه وکلای آریا دادیار

مشاوره حقوقی در زمینه وکیل اداره و دیوان و کیفری و خانواده

کروه وکلای آریا دادیار

مشاوره حقوقی در زمینه وکیل اداره و دیوان و کیفری و خانواده

خیانت در امانت در قانون جدید


عناصر تشکیل دهنده جرم خیانت در امانت به همراه شرایط و اوضاع و احوال جرم عنصر قانونی جرم خیانت در امانت در ایران خیانت در امانت برای اولین بار در ماده ۲۴۱ قانون مجازات اسلامی تعزیرات در سال ۱۳۴۲ مواد ۱۱۹ و ۱۱۸ و ۱۱۷ به ترتیب جایگزین مواد ۲۳۹ و ۲۴۰ و ۲۴۱ قانون مجازات عمومی شد و این مواد را به طور ضمنی فسخ نمود.

خیانت در امانت در قانون جدید

به گزارش افکارنیوز، عناصر تشکیل دهنده جرم خیانت در امانت به همراه شرایط و اوضاع و احوال جرم عنصر قانونی جرم خیانت در امانت در ایران خیانت در امانت برای اولین بار در ماده ۲۴۱ قانون مجازات اسلامی تعزیرات در سال ۱۳۴۲ مواد ۱۱۹ و ۱۱۸ و ۱۱۷ به ترتیب جایگزین مواد ۲۳۹ و ۲۴۰ و ۲۴۱ قانون مجازات عمومی شد و این مواد را به طور ضمنی فسخ نمود.

سال ۱۳۷۵ با تصویب قانون تعزیرات گذاری در مواد ۶۷۴ و ۶۷۳ به جرم خیانت در امانت می‌پردازد هرگاه اموال منقول یا غیرمنقول یا نوشته هایی از قبیل سفته را خیانت در امانت چک و قبض و نظایر آن به عنوان اجاره و امانت یا یا برای وکالت یا در کار با اجرت یا بی اجرت به کسی داده شده و بنابراین بوده است اشیای مذکور مسترد شود یا به مصرف معینی برسد و شخصیتی اشیا یا نزد او بوده آنها را به ضرر مالکین یا متصرفین آنها استعمال یا تصاحب یا تلف یا  مفقود نماید به حبس از شش ماه تا سه سال محکوم خواهد شد.

 عناصر مادی جرم خیانت در امانت :

عناصر مادی جرم خیانت در امانت عبارت است از استعمال ،تصاحب، اتلاف، و یا مفقود کردن مال در مورد امانت که می تواند به شکل فعل یا ترک فعل باشد اما عمدتا به صورت فعل است که در ماده ۶۷۴ آمده است استعمال استفاده کردن از مال مورد امانت جرم است برای مثال شخصی ماشینی به دوست خویش به صورت امانتی می دهد تا در حیاط منزل از آن نگهداری شود ولی دوستش از آن برای مسافرکشی استفاده می‌کند.

تصاحب: یعنی شخص امین جای انجام وظیفه شمال دیگری را از آن خود بداند و با آن طوری رفتار کند که دیگران گمان کند او مالک است.

اتلاف: اتلاف یا نابود کردن مال مورد امانت یکی دیگر از گونه‌های خیانت در امانت است

 

 مفقود کردن : امین بدون این که مال مورد امانت را تلف کند  موجب می شود که دستیابی آن برای مالک غیر ممکن باشد

عنصر معنوی جرم :

عنصر معنوی جرم  سو نیت عام و سوء نیت خاص است.

سوء نیت عام به معنی انجام عمدی عمل تصاحب استعمال تلف یا مفقود نمودن مال موضوع امانت است.

و سوء نیت خاص یعنی فاقد اراده ی ورود ضرر و غیر است  بر این اساس تعدی و تفریط مال امانی همراه با سوء نیت موجب سوء مسئولیت کیفری است.

 

مجازات جرم خیانت در امانت:

مجازات مرتکب جرم خیانت در امانت بر اساس ماده ۶۷۴ قانون تعزیرات مصوب ۱۳۷۵ حبس از ۶ ماه تا ۳ سال می باشد.

همچنین قانونگذار در ماده ۶۷۳ قانون یاد شده برای سوء استفاده از سفید مهر یا سفید امضا یک تا سه سال حبس تعیین کرده است

 

شرایط و اوضاع و احوال جرم:

برای اینکه جرم خیانت در امانت تحقق یابد شرایطی لازم است که عبارت است از این که موضوع جرم باید مال یا وسیله تحصیل مال باشد امانی باید از سوی مال یا متصرف قانونی به امین سپرده شود مال به امین به یکی از طرق قانونی و با شرایط استرداد یا به مصرف رسانیدن سپرده شده باشد علاوه بر این که بین فعل مرتکب نظر مالک یا متصرف قانونی آن رابطه علیت برقرار باشد.

در صورت داشتن سوال راجب خیانت در امانت به وب سایت khianat-dar-amanat.ir مراجعه کرده یا با شماره 77221941 تماس بگیرید.

منبع: خیانت در امانت چک

وکیل ملکی چه کمکی می تواند به ما بکند


 اولین سوالی که  در ذهن اشخاص پس از شنیدن ملک ایجاد می شود این است که وکیل ملکی کیست؟ و یک وکیل ملکی چه کمکی به ما می کند؟ در پاسخ به این سوالات که توسط وکلای ملکی گروه وکلای ایلیا نوشته شده است، باید ابتدائا در نظر داشت که در کشور ما اراضی و ملاک با توجه به نوع کاربردی که دارند ( تجاری- مسکونی) دارای نظام های حقوقی متفاوتی هستند.

علاوه بر این به دلیل کثرت قوانین و مقررات و رویه های آرای متفاوت و بعضا مبهم و متناقض دارد بودن تخصص و مهارت کافی در طرح و دفاع پرونده های مربوطه به این مقوله لازم و ضروری است.

بنابراین وکیل متخصص در زمینه ی دعاوی ملکی بهترین گزینه برای گرفتن مشاوره ی حقوقی ، اقامه ی دعوی یا دفاع در این گونه پرونده ها می باشد. در تعریف وکیل ملکی می توان گفت که اولا تقسیم بنندی خاص یا رسمی برا وکلا بر اساس نوع تخصص آنها وجود ندارد و هر وکیل دادگستری صلاحیت طرح اقامه و  دفاع در تمامی موضوعات قابل طرح در مراجع قضایی را دارا می باشد.

 

اما از آنجا که رشته ی حقوق جز محمدود رشته های  می باشد که به خاطر ماهیت آن با تمامی مشاغل ، اصناف، رشته ها مرتبط می باشد این موضوع سبب گستردگی دامنه ی شمول موضوعات قابل طرح در این رشته را دارد.

از طرف دیگر هر موضوع خود تحت عنوان مختلف و از جهات گوناگون قابل بررسی و طرح می باشد سبب می شود که هر وکیل دادگستری بیشترین زمان و تجربه اندوزی خود را برای تسلط بر یک موضوع خاص و سایر مباحث مرتبط با آن اختصاص دهد.

برای مثال همین موضوع املاک را در نظر بگیریم بسته به نوع قرارداد تنظیم شده بین طرفین و براساس  قصد مشترک آنها در انعقاد قرارداد دعاوی مختلفی قابلیت طرح دارند ولذا وکلا قهرا بر اساس انواع پرونده ایی که بیشترین ارجاع را به دفاتر آنها دارند.

 

 

 

مبادرت به کسب تجربه  و علم اندوزی در آن زمینه پرداخته تا با تسلط بر آنها بهترین عملکرد را در پرونده های تحت دفاع خود داشته اشند از این رو دعاوی ملکی که به یک وکیل ملکی ارجتع داده می شود مواردی از این قبیل هستند : تخلیه ی ملک- خلع ید- الزام به تنظیم سن رسمی- الزام به تحویل ملک دعاوی ثلاثه شامل: رفع تصرف عدوانی- رفع مزاحمت رفع ممانعت از حق دستور فروش ملک مشاع- مصادره ی املاک- مشارکت در ساخت- پیش فروش آپارتمان- الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی- دعاوی موجر و مستاجر- سرقفلی و غیره.

نکته ی قابل ذکر دیگر در زمینه ی وکیل ملکی این مطلب است که با توجه به این که بیشتر پرونده های انجام شده توسط وی در خصوص ملک است چنین وکیل کاملا به آرای وحدت رویه آرای اصراری است آرای شعب دیوان عالی کشور آرای دادگاه های بدوی و تجدیدنظر نظرات مشورتی قوانین و مقررات مرتبط با موضوع می باشد به انضمام این که یک وکیل ملکی قبل از اینکه یک وکیل ملکی باشد یک وکیل قراردادی می باشد.

چرا که توانایی تجزیه و تحلیل قرارداد به دلیل ارتباط نزدیک و تنگاتنگ قرار دارد موضوعات ملکی از ملزومات و ویژگی های مهم یک وکیل ملکی می باشد در نتیجه کمکی که یک وکیل ملکی می تواند به ا کند با توجه به این که مسکن و املاک از باارزشترین دارایی های اشخاص می باشد و بسیاری از افراد در معاملات ملکی خود در دامن کلاهبرداری افتاده و در انجام معامله با مشکل مواجه می شوند این است که یک وکیل ملکی در تمامی مراحل معامله ی ملک از قبیل تنظیم قرارداد و شروط ضمن آن ، شرط فسخ و خسارات حل اختلاف ناشی از قرارداد- ارجاع به دادرسی طرح دعاوی مربوط  و دفاع در قبال آنها به انضمام مشاوره ی حقوقی در تمام مراحل فوق از بروز مشکلات و تعهدات سنگین و ایجاد هزینه های اضافی برای موکل جلوگیری می نماید.س

جهت تماس و گرفتن مشاوره از وکلای گروه وکلای ایلیا می توانید با شماره 77221941 تماس بگیرید یا به نشانی vakilmelki.ir مراجعه کنید

منبع: گروه وکلای ایلیا

اگر نیاز به مشاوره حقوقی دارید، بخوانید


اگر نیاز به مشاوره حقوقی دارید و قصد دارید در زمینه های مختلف مشاوره حقوقی بگیرید به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا آخر بخوانید.

از کارهای روزمره این روزها و پیچیدگی های که در روابط بین انسان ها وجود دارد و با به وجود آمدن روابط جوامع وپیشرفت و کامپیوتر به طبع روابط حقوقی و به وجود امدن قوانین و مقررات پیچیده و زیاد و مفصل نیاز به مشاوره حقوقی با بهترین وکیل تهران یا کارشناس حقوقی را می طلبد .

دفتر مشاوره حقوقی

در حال حاضر با وجود پیشرفت در همه حوزه ها و زندگی های مدرن و پیشرفت صنعت ، مسائل و مشکلاتی هم در این حوزه ها پدید آورده و به نسبت پیشرفت بشر مشکلات نیز در غالب های مختلف بروز نموده اند قسمت اعظمی از مشکلاتی که بشر با آن مواجه است مشکلات حقوقی است .  با شروع یک مشکل حقوقی ، مدت زمان حل آن اغلب به درازا  می کشد مخصوصا در ایران پروسه رسیدگی همیشه طولانی و زمان بر است. با ورود به پرسه رسیدگی هزینه های زیادی اعم از مالی و روحی بر افراد تحمیل می شود اما با بررسی های انجام شده و ریشه یابی اکثر مشکلات کارشناسان متوجه شدند که این مشکلات ناشی از عدم شناخت بیشتر مردم نسبت به مسائل حقوقی و در کل حق و حقوق خود و دیگران است .

مشاوره حقوقی رایگان

در بسیاری از پرونده هایی که پس از طرح دعوی به شکست منجر می شوند افراد بدون اطلاع حقوقی و آشنایی با قوانین اقدام به طرح دعوی یا دفاع از خود و با شکست مواجه گردیده اند لذا از این روی توصیه می شود مراجعه به یک مشاور در زمینه حقوقی را در برنامه خود قرار دهید تا با اطلاع کامل و جامع و دیدی باز و آگاهانه اقدام به هر عمل حقوقی که نیاز دارید بنمایید چرا که دیده شده خیلی از افراد به دلیل ناآگاهی از مسائل حقوقی دچار مشکلات شده اند و علاوه بر ضرر و زیانی که از لحاظ مالی متحمل گردیده اند باعث اتلاف زمان و انرژی و گاها آبروی خود شده اند حتی در برخی موارد پروسه حل مشکل توسط وکیل را نیز دچار مشکل می کنند پس همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و می توان با یک مشاوره حقوقی ساده جلوگیری از ضررهای زیادی را گرفت .

 

مسایل و مشکلات حقوقی در هر قسمت از زندگی فرد ممکن است پیش بیاید در مسیر تولد ، کودکی ، تحصیلات ، شغل ، ازدواج ، رقابت ، قرارداد ، فوت نزدیکان ، مهاجرت و حتی وصیت و مرگ.

در حقوقی یا کارشناس در مسائل حقوقی ، شخصی است که اطلاعات حقوقی کافی در مسائل حقوقی در تمامی زمینه ها دارد و افراد می توانند با مراجعه به وی در مورد مشکلات حقوقی خود مشورت کرده و از وی راهنمایی های لازم را جهت حل مشکل خود بگیرند .

در زندگی همه افراد ممکن است مشکل به وجود بیاید اما گاهی در زندگی افراد مشکلات با هم گره می خورند و زندگی را تبدیل به یک کلاف سردر گم می کنند که باز کردن گره کار آساتنی نیست و به یک معذل جدی مبدل می شود و زندگی فرد ازروال نرمال خارج می کند و باعث سردرگمی فرد شود .

در این مواقع برای حل مشکلات دو راه حل کلی وجود دارد یکی آنکه از یک مشاور حقوقی با وکیل مطلع در امر حقوقی خود بهره بگیرید تا پرونده شما را مورد بررسی قرارداده مطالعه کند و راهکار مناسب و کوتاه تر را به شما بگوید و شما را از سردرگمی نجات دهد و یا اینکه بدون کمک از مشاور حقوقی و با اقدامات خود سرانه دست به عمل حقوقی بزنید که در این صورت عواقب این اقدامات می تواند مشکلی باشد مازاد بر مشکلات سابق که بر عهده ی شخص خودتان است .

مشاوره حقوقی فقط خاص افراد حقیقی نیست و افراد حقوقی نیز نیازمند مشاوره حقوقی هستند زیرا نیاز به همفکری و مشورت در شرکت ها و سازمان ها نیز می تواند در بسیاری موارد برای آنها راهگشا باشد .

در دنیای امروز به لحاظ پیچیدگی قراردادها و مسائل حقوقی ، شرکت ها و سازمان ها نیز همچون دیگر افراد در زمینه قراردادهایی که منعقد می کنند و در مورد مشکلات حقوقی که خاص خود شرکت هاست این نیاز را احساس می کنند که یک مشاور حقوقی تخصصی می تواند در جهت پیشرفت کاری و موفقیت آنها بسیار موثر و پرفایده باشد و در تعاملات حقوقی و قراردادی شرکت ها ، با اخذ مشاوره حقوقی به بهترین شیوه عمل کرد و رضایت مطلوب را حاصل نمود.

نقش مشاوره حقوقی برای پیگیری از دعوا چقدر مونده است؟

 

نقش مشاوران حقوقی در پیگیری از دعوا بسیار روشن زیرا که هر شخصی یا فردی یا شرکتی قبل از اقدام در مورد یک موضوعی با قراردادی یا مسئله ای با مشاور حقوقی مربوطه در آن موضوع خاص اطلاع دارد، مشاوره شود.

دیگری نیاز به پیگیری در دادگا ه های یا مراجع قضایی برای باز ستاندن حق حقوق خود نمی باشد.

مانند اینکه شخصی می خواهد یک قرارداد مشارکت در ساخت را انجام دهد و به عنوان مالک می خواهد زمین خود که دارایی برای او می باشد را به یک سازنده بدهد تا با آن  مشارکت کند. یک سهل انگاری ساده یا یک موضوع مبهم در قرار داد می تواند به نفع افراد سود جو و به ضرر افرادی که از این ترفندهای قراردادی و مسائل گنگ حقوقی و مجلات وکلمات دو پهلو اطلاعات ندارد تمام شود. و فرد کاملا مال باخته به حساب می آید و آن دقت ممکن است که سال ها زمان ببرد که پرونده در دادگاه حل و فصل شود.

مشاوره حقوقی چه زمان می تواند در حل مسائل حقوقی به کمک کند؟

مشاوره حقوقی اگر قبل پیش آمدن مشکل باشد کاملا موثر است اما بعدا ممکن است حل دعوا در دادگاه ، توسط هروکیل یا کارشناس حقوقی هزینه هنگفتی را در برداشته باشد.و همیشه پیشگیری بهتر از درمان است.

چه طور به مشاوران حقوقی اطمینان کنیم؟

این که اطمینان به مشاوران حقوقی با توجه روند اداری و سیستم ضعیف امینتی در بعضی موارد که برای افراد سودجو وکلاهبرداری که اقدام به تاسیس دفتر یا موسسه حقوقی می کنند و پول افراد و اشخاص و مردم را به جیب می زنند و از همه بدتراسرار محرمانه و شخصی افراد را هم می زبایند و برای جلوگیری از این مورد دفتر وکالت یا موسسات حقوقی معتبر را در تهران هستند، آشنایی داشته باشید.

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی در زمینه ملکی، مهریه، طلاق، کیفری یا نیاز به وکیل اداره کار، شکایت از کارفرما و هر زمینه ای دیگر می توانید با مشاوران تهران وکیل تماس گرفته با با وکلای مجرب ما صحبت کنید.

تیم مشاوره حقوقی تهران وکیل متشکل از وکیل مجرب زن و مرد است و در صورت تخصصی بودن سوال به قضات بازنشسته وصل می کنند تا جواب شما عزیزان را بدهند.

 

در صورت تمایل به مشاوره حقوقی می توانید با شماره 77221941 تماس گرفته و سوال حقوقی خود را از ما بپرسید.

مشاوره حقوقی تلفنی رایگان

موسسه وکیل تهران با مجرب ترین وکلای همواره آماده پاسخگویی به سوالات حقوقی بصورت تلفنی می باشد. پاسخگویی تلفنی جهت رفع ابهام و ارائه راهکار مناسب بررسی اولیه پرونده و مشاوره به شما و در صورت نیاز رزرو وقت مشاوره حضوری جهت بررسی دقیق و کامل پرونده با وکیل متخصص می باشد.

مشاوره حقوقی آنلاین رایگان

برای حل معضلات حقوقی بهترین راه مشاوره حضوری با وکلای متخصص می باشد. از مزایای مشاوره حضوری این است که با بررسی تمامی مدارک و دلایل ابزاری می تواند بررسی کامل و جامع  بهترین راهکار حقوقی را به شما معرفی کند. شما با مشاوره حضوری با وکلای متخصص تهران و وکیل آنلاین می توانید راهکارهای حقوقی خود را دریافت کنید یا پرونده خود را جهت قرار دادن وکالت به وکیل متخصص بسپارید.

مشاوره حقوقی حضوری رایگان

برای حل معضلات حقوقی بهترین راه مشاوره حضوری با وکلای متخصص می باشد. از مزایای مشاوره حضوری این است که با بررسی تمامی مدارک و دلایل ابزاری می تواند بررسی کامل و جامع بهترین راهکار حقوقی را به شما معرفی کند. شما با مشاوره حضوری با وکلای متخصص تهران می توانید راهکارهای حقوقی خود را دریافت کنید یا پرونده خود را جهت قرار دادن وکالت به وکیل متخصص بسپارید.

منبع: بهترین وکیل تهران

وکیل طلاق توافقی + مراحل + هزینه


همه ما با واژه طلاق آشنا هستیم و این واژه در اذهان هریک از ما تداعی کننده معنا و مفهوم خاصی است اما طلاق توافقی چیست و و انجام آن توسط وکیل طلاق توافقی چگونه است؟

طلاق توافقی با وجود اینکه امری ناراحت کننده است و باعث از هم پاشیدگی زندگی افراد می شود اما در برخی مواقع تنها راه رهایی از مشکلات جدایی و طلاق می باشد ساده ترین و آسان ترین نوع طلاق، طلاق توافقی است که در طلاق توافقی تمامی موارد به توافق زوجین بستگی دارد مسائل مربوط به حضانت فرزند پس از طلاق ،مهریه، نفقه، جهیزیه و ...

 

همگی بصورت توافقی بین زن و مرد تعیین می شود زوجین متقاضی اجرای طلاق توافقی باید پس از مراجعه به دادگاه ، درخواست صدور گواهی عدم امکان سازش یا همان درخواست طلاق توافقی نمایند و یا اینکه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و دادخواست طلاق خود را به این دفاتر ارائه داده و دفاتر، دادگاه مناسب برای رسیدگی به دادخواست طلاق را متناسب با محل سکونت زوجین تعیین می نماید، روند انجام طلاق توافقی به این شکل است که زوجین پس از تصمیم به جدایی باید با همراه داشتن مدرک مورد نیاز شامل شناسنامه ، عقدنامه ، به دادگاه رفته و پس از تکمیل فرم درخواست طلاق توافقی ، توافقات انجام گرفته در زمینه های مالی نظیر پرداخت مهریه و مطالبه نفقه حال و گذشته ، حضانت طفل مشترک، دریافت اجرت المثل و سایر موارد در این فرم مشخص میگردد.

پس از ارائه دادخواست طلاق و مشخص شدن دادگاه جلسه رسیدگی برای زوجین مشخص می شود که اگر دادخواست را زوجین از طریق دفاتر خدمات قضایی ارائه داده باشند زمان و تاریخ جلسه از طریق پیامک برای طرفین ارسال می شود در جلسه رسیدگی قاضی زوجین را به داوری و مراکز مشاوره ارجاع میدهد .بدین صورت که دو نفر داور از بستگان و نزدیکان زوجین مسئولیت مذاکره با طرفین و مصالحه بین آنان را دارند و این داوران باید حداقل 40سال سن داشته باشند و شرایط و صلاحیت داوری نیز داشته باشند یعنی امین و مطمئن باشند.

متاهل باشند حسن شهرت داشته باشند.این داوران وظیفه ی ایجاد صلح و سازش بین طرفین رادارند ودر صورتی که این داوران دارای صلاحیت،موفق به برگرداندن نظرات آنها نشدند و از طریق مذاکره مشاوره ای هم به نتیجه نرسیدند، گزارش خود را به دادگاه ارائه داده و گواهی عدم امکان سازش با اعتبار 3 ماهه برای زوجین صادر می شود.

رای صادر شده توسط دادگاه قابل طرح در دادگاه تجدید نظر را دارد زوجین می توانند تا انتهای زمان در نظر گرفته شده برای اعتراض برای دریافت رای دادگاه صبر کنند رای دادگاه پس از اتمام مهلت اعتراض قطعی خواهد شد و در این مرحله دادگاه 3 نسخه از حکم را صادر میکند و دو نسخه را برای هریک از زوجین فرستاده و یک نسخه را بایگانی میکنند در این نوع طلاق نیز می توان از تجربه وکیل کمک گرفت.

 

یک وکیل خوب با هزینه ی مناسب را کجا می توان یافت؟ موسسه حقوقی و داوری گروه وکلای تهران یکی از معتبر ترین موسسات حقوقی تهران است که دارای تیمی بر جسته و زبده از وکلای کار بلد و با تجربه است که شما عزیزان می توانید برای مشاوره تلفنی با این وکلا با شماره تلفن77221941 -021 تماس گرفته و بهترین مشاوره ها را بصورت رایگان و یا با پرداخت مبلغ اندک دریافت کنید و از بروز مشکلات بزرگتر جلوگیری کنید.

 

مراحل طلاق توافقی :

مراحل طلاق توافقی در دادگاه همانند طلاق عادی می باشد و مراحل قانونی طلاق توافقی هم باید مانند طلاق عادی طی شود همان طور که گفته شد گواهی عدم امکان سازش سه ماهه صادر می شود و طرفین باید در این مدت 3 ماهه به دفاتر ثبت مراجعه کرده و اقدام به طلاق نمایند و خارج از این مدت 3 ماهه اجرای صیغه ی طلاق امکان پذیر نمی باشد. بسیاری از افراد به دلیل اینکه تمایلی برای حضور در دادگاه ندارند و یا طولانی بودن زمان اتمام کار طلاق زوجین تصمیم به اخذ وکیل می نمایند.

 

برای یافتن وکلای قابل اعتماد و هزینه طلاق توافقی به گروه وکلای تهران واقع در تهران- میدان رسالت - خیابان فرجام-بعد از خیابان حیدر خانی-پلاک578- طبقه2 مراجعه نمایید و در کوتاه ترین زمان پروسه طلاق را به پایان برسانید.

منبع: هزینه طلاق توافقی