کروه وکلای آریا دادیار

مشاوره حقوقی در زمینه وکیل اداره و دیوان و کیفری و خانواده

کروه وکلای آریا دادیار

مشاوره حقوقی در زمینه وکیل اداره و دیوان و کیفری و خانواده

شماره وکیل دیوان عدالت اداری


شما هر لحظه میتوانید با گرفتن شماره وکیل دیوان عدالت اداری (۷۷۲۲۱۹۴۱) با گروهی از وکلای زبده و مجرب که دارای تخصص و تجربه در این شاخه از وکالت هستند صحبت کنید.

با گرفتن شماره وکیل دیوان عدالت اداری در راستای طرح دعوای مربوط به هر گونه از تخلفات و ظلمهای وارده از دستگاه های اداری و حکومتی به شما با وکلای با تجربه مشورت کنید.

شماره وکیل دیوان عدالت اداری

در ادامه شما را با برخی از قوانین عدالت اداری، صلاحیت و حدود اختیارات دیوان آشنا میکنیم، در صورتی که در هر قسمت خواستار توضیح بیشتر و مفصلتر بودید میتوانید با شماره وکیل دیوان عدالت اداری   ۷۷۲۲۱۹۴۱ تماس حاصل فرمایید:

 

۱- رسیدگی به شکایات و تظلمات و اعتراضات اشخاص حقیقی و حقوقی از :

آ : تصمیمات و اقدامات واحد های دولتی اعم از وزارتخانه ها و سازمانها و موسسات و شرکتهای دولتی و شهرداریها و سازمان تامین اجتماعی و تشکیلات و نهاد های انقلابی و موسسات وابسته به آنها

ب : تصمیمات و اقدامات مأموران واحدهای مذکور در بند «آ» در امور راجع به وظایف آنها.

در صورتی که از سمت هرکدام از مزبورین نامبرده در “۱” ظلمی به شما وارد گردید و خاستار طرح دعوا و شکایت میباشید میتوانید با شماره وکیل دیوان عدالت اداری  تماس حاصل فرمایید.

 

۲- رسیدگی به اعتراضات و شکایات از آراء و تصمیمات قطعی هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری و کمیسیون‌هایی مانند کمیسیون‌های مالیاتی، هیأت حل اختلاف کارگر و کارفرما، کمیسیون موضوع ماده (۱۰۰) قانون شهرداری‌ها منحصراً از حیث نقض قوانین و مقررات یا مخالفت با آنها. جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر شماره وکیل دیوان عدالت اداری(۷۷۲۲۱۹۴۱) تماس حاصل فرمایید

 

۳- رسیدگی به شکایات قضات و مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری و سایر مستخدمان واحدها و مؤسسات مذکور در بند (۱) و مستخدمان مؤسساتی که شمول این قانون نسبت به آنها محتاج ذکر نام است اعم از لشکری و کشوری از حیث تضییع حقوق استخدامی .جهت دریافت اطلاعات بیشتر درمورد این بند با شماره وکیل دیوان عدالت اداری (۷۷۲۲۱۹۴۱)تماس بگیرید

تبصره ۱- تعیین میزان خسارات وارده از ناحیه مؤسسات و اشخاص مذکور در بندهای (۱) و (۲) این ماده پس از صدور رأی در دیوان بر وقوع تخلف با دادگاه عمومی است.

تبصره ۲- تصمیمات و آراء کلیه دادگاه ها و مراجع قضایی اعم از عمومی و نیروهای مسلح قابل شکایت در دیوان عدالت اداری نمیباشد

 

از زمان تصویب این قانون مهلت تقدیم دادخواست، راجع به موارد موضوع بند (۲) ماده (۱۰)، برای اشخاص داخل کشور سه ماه و برای افراد مقیم خارج از کشور، شش ماه از تاریخ ابلاغ رأی یا تصمیم قطعی مرجع مربوط مطابق قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب است.

در مواردی که به موجب قانون سابق، اشخاصی قبلاً حق شکایت در مهلت بیشتری داشته اند، مهلت مذکور، ملاک محاسبه است. مطابق قانون آیین دادرسی داد گاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی است.

در پایان لازم به ذکر است در صورتی که در هر کدام از موارد طرح شکایت در خصوص دیوان عدالت اداری نیاز به مشاوره با وکیلان خبره و باتجربه در این زمینه داشتید میتوانید با شماره وکیل دیوان عدالت اداری تماس حاصل فرمایید.


منبع: شماره وکیل دیوان عدالت اداری

 

وکیل کیست؟ خدمات تهران وکیل



شخصی با مدرک لیسانس یا فوق لیسانس یا دکترای حقوقی که دارد می تواند و هر ساله در آزمونی که از طرف کانون وکلای دادگستری اعلام می شود و بر گزار می شود شرکت کند و پس از قبولی در این آزمون به عنوان کارآموز وکالت که یک زمان مشخص دارد می توند فعالیت خود را آغاز کند.

کار آموز وکالت فعالیت که دارد محدود است و زیر نظر و هماهنگی و کمک وکیل سرپرست کارهای حقوقی را می تواند انجام دهد.

بعد از گذشت 2سال کارآموز وکیل پایه یک دادگستری خواهد شد و فعالیت وی گسترده خواهد شد . وکیل پایه یک در مراسمی که هر ساله از طرف کانون برگزار می شود سوگند یاد می کند که عدالت را رعایت کند و متعهد می شود نسبت به تعهدات وکیل به موکل و ایفای تعهد را انجام دهد.

در تعهدات وکیل:

هرگاه از تقصیر وکیل خسارتی به موکل متوجه شود که عرفا وکیل سبب آن محسوب می گردد مسئول خواهد بود.

وکیل باید در تصرفات و اقدامات خود مصلحت موکل را مراعات نماید و از آنچه که موکل بالصراحه به او اختیار داده یا برحسب قرائن و عرف و عادت داخل اختیار اوست تجاوز نکند وکیل باید حساب مدت وکالت خود را به موکل بدهد و از آنچه را که به جای او دریافت کرده است به او رد کند.

هرگاه برای انجام امری دو یا چند نفر وکیل معین شده باشد هیچ یک از آنها نمی تواند بدون دیگری با دیگران دخالت در آن امر بنماید مگر اینکه در یک مستقلا وکالت داشته باشد در این صورت هر کدام می تواند به تنهایی آن امر را بجا آورد.

در صورتی که دو نفر به نحو اجماع وکیل باشد به موت یکی از آنها وکالت دیگری باطل می شود.

وکالت در هر امر مستلزم وکالت در لوازم و مقدمات آن نیز هست مگر اینکه تصریح به عدم وکالت باشد.

 

وکیل در امری نمی تواند برای آن امر به دیگری وکالت دهد مگر اینکه صریحا به دلالت قرائن وکیل در توکیل باشد.

اگر وکیل که وکالت در توکیل نداشته انجام امری را که در آن وکالت دارد به شخصی ثالثی واگذار کند هر یک از وکیل و شخص ثالث در مقابل موکل نسبت به خسارتی که مسبب محسوب می شود مسئول خواهد بود.

در طرق مختلفه انقضاء وکالت

وکالت به طریق ذیل مرتفع می شود:

·        به عزل موکل

·        به استعفای وکیل

·        به موت یا به جنون وکیل یا موکل

 

موکل می تواند هر وقت بخواهد وکیل آنلاین را عزل کند مگر اینکه وکالت وکیل یا عدم عزل در ضمن عقد لازمی شرط شده باشد.

تمام اموری که وکیل قبل از رسیدن خبر عزل به او در حدود وکالت خود بنماید نسبت به موکل نافذ است.

بعد از اینکه وکیل استعفا داد مادامی که معلوم است موکل به اذن خود باقی است می تواند در آنچه وکالت داشته اقدام کند.

محجوریت موکل موجب بطلان وکالت می شود مگر در اموری که حجر مانع از توکیل در آنها نمی باشد وهمچنین محجوریت وکیل در اموری که حجر مانع از اقدام در آن نباشد.

وکیل دادگستری به کسی اطلاق می شود که در تمامی دعوای حقوقی وکیفری می تواند وکیل مدافع موکل را برعهده گیرد.بهترین وکلا و وکیل دادگستری را می توانید هم برای مشاوره هم برای وکالت از گروه وکلا تهران واقع در شرق تهران برای تمامی کارهای حقوقی وکیفری خود برگزینید.

 

وکیل دادگستری در دفتر وکالت گروه وکلای تهران در زمینه های حقوقی وکیفری به شکل تخصصی برای تمامی گرایشات موجود می باشد به این شکل که وکیلی که تخصص اش در زمینه خانواده وطلاق توافقی در زمینه کیفری فعالیت نمی کند.

این امر و رویه کاری در تهران وکیل باعث شد تجربه وکلای دادگستری در زمینه ها بالا رود و به بازدهی نتیجه کمک شایانی کرده است وگرفتن نتیجه رو بهبود بخشیده است.

همچنین در زمینه مشاوره هم می تواند مسمرثمر واقع شود و مشورت و شراکت وکلا هم نیز در دفتر وکالت تهران وکیل نیز امکان پذیر وصورت می گیرد در کل می توان گفت که با رویه کاری ایجاد شد در تهران وکیل رضایت موکل را به همراه داشته وکیفیت کاری در تمامی زمینه های حقوقی وقضایی را بهبود بخشیده است.

وکلای دادگستری در دفتر وکالت تهران وکیل به صورت تلفنی، اینترنتی و فعالیت مجازی در زمینه های (تلگرام ،واتس آپ،ایستاگرام )هم مشاوره وراهنمایی برای رفاه حال موکل های داخلی وخارج از کشوررا انجام می دهند.

جهت مشاوره با بهترین وکیل تهران می توانید با شماره 77221941 تماس گرفته و از مشاوره حقوقی رایگان ما استفاده نمایید.


منبع:  خدمات تهران وکیل

مشاوره حقوقی مهریه رایگان


گروه وکلای تهران یکی از باسابقه ترین موسسات حقوقی تهران است که با ارایه مشاوره در زمینه گرفتن مهریه طلاق حضانت فرزندان طلاق توافقی نفقه اجرت المثل و……آماده همکاری با هموطنان عزیزاست.

در روند اجرا گذاشتن مهریه و مطالبه مهریه آن آشنایی با رویه قضایی و روش های مطالبه در مراحل مختلف بسیار حایز اهمیت است و توصیه اکید اینست که در این زمینه حتما قبل از اقدام با یک مشاور حقوقی مشورت نمایید گروه وکلای تهران در زمینه مشاوره حقوقی مهریه مشاوره رایگان ارایه می نماید.

آدرس:  تهران میدان رسالت خیابان فرجام بعد از خیابان حیدر خانی پلاک ۵۷۸ طبقه دوم در این موسسه ارایه مشاوره در زمینه خانواده ، مهریه و طلاق، کاملا رایگان است همچنین با بهره مندی از وکلای خانم برای قبول وکالت زوجه و پیگیری کلیه حقوق قانونی زوجین و بسیاری موارد دیگر خدمت رسانی می شود.

در موسسه حقوقی ، گروه وکلای تهران با گرد هم آوردن بهترین و مجرب ترین وکلای تهران این تضمین برای مراجعه کنندگان و موکلین عزیز هست که دیگر نیازی به مراجعه به دادگاه و پیگیری پرونده ندارند و همه اقدامات لازم را وکلای ما انجا میدهدند .

تیم متخصص و مجرب ما با سابقه ی درخشانی که در پرونده های موفق خود کسب کرده اند تضمین موفقیت را به طور قطع به شما عزیزان می دهند .

در موسسه حقوقی ما قبل از هر اقدامی پس از مراجعه شخص ، مشاوره حقوقی رایگان ارایه می کند تا به  مراجعه کننده راهنمایی های لازم صورت گیرد و در صورت عدم نیاز برای اخذ وکیل فرد دچار صرف هزینه و اتلاف وقت نگردد و به مشاوره حقوقی اکتفا نماید اما اگر پرونده فرد مراجعه کننده نیاز به وکیل داشته باشد.

موسسه پرونده را به وکیل متخصص در آن زمینه ارجاع می دهد و میزان درصد احتمالی موفقیت راهم اعلام می دارد.

گروه وکلای تهران مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه مهریه و طلاق را به شرح زیر ارایه می کند:

·        برگزاری جلسات مشاوره خانواده به صورت رایگان

·        استفاده از وکلای مجرب خانم جهت قبول وکالت زوجه

·        مشاوره حقوقی رایگان در زمینه طلاق و انواع آن

·        پیگیری مستمر پرونده های خانواده و طلاق و پشتیبانی وکیل تا آخرین مرحله ی پرونده

·        پیگیری کلیه حق و حقوق قانونی زوجین

·        اقدام جهت مطالبه نفقه برای زوجه و فرزندان

·        مطالبه مهریه به میزان درخواست زوجه

·        طلاق توافقی بدون حضور زوجین در اسرع وقت و با صرف کمترین هزینه

·        اخذ اجرت المثل زوجه

·        اقدام جهت طلاق از جانب زوجه

·        اقدام جهت تقسیط مهریه از جانب زوجه

·        اقدام جهت تعدیل اقساط مهریه هم از جانب زوج و هم از جانب زوجه

·        تنظیم دادخواست مطالبه مهریه

·        تنظیم دادخواست طلاق

·        اقدام جهت استرداد جهیزیه زوجه

·        اقدام جهت اخذ حضانت کودک

·        اقدام جهت مطالبه مهریه از ورثه

·        پپیگیری مطالبه مهریه در دوران عقد

در صورت داشتن سوال می توانید با شماره ۷۷۲۲۱۹۴۱ تماس گرفته و در صورت نیاز به خواندن مطالب بیشتر راجب مهریه اینجا کلیک کنید.


منبع: مشاوره حقوقی مهریه رایگان

خیانت در امانت در قانون جدید


عناصر تشکیل دهنده جرم خیانت در امانت به همراه شرایط و اوضاع و احوال جرم عنصر قانونی جرم خیانت در امانت در ایران خیانت در امانت برای اولین بار در ماده ۲۴۱ قانون مجازات اسلامی تعزیرات در سال ۱۳۴۲ مواد ۱۱۹ و ۱۱۸ و ۱۱۷ به ترتیب جایگزین مواد ۲۳۹ و ۲۴۰ و ۲۴۱ قانون مجازات عمومی شد و این مواد را به طور ضمنی فسخ نمود.

خیانت در امانت در قانون جدید

به گزارش افکارنیوز، عناصر تشکیل دهنده جرم خیانت در امانت به همراه شرایط و اوضاع و احوال جرم عنصر قانونی جرم خیانت در امانت در ایران خیانت در امانت برای اولین بار در ماده ۲۴۱ قانون مجازات اسلامی تعزیرات در سال ۱۳۴۲ مواد ۱۱۹ و ۱۱۸ و ۱۱۷ به ترتیب جایگزین مواد ۲۳۹ و ۲۴۰ و ۲۴۱ قانون مجازات عمومی شد و این مواد را به طور ضمنی فسخ نمود.

سال ۱۳۷۵ با تصویب قانون تعزیرات گذاری در مواد ۶۷۴ و ۶۷۳ به جرم خیانت در امانت می‌پردازد هرگاه اموال منقول یا غیرمنقول یا نوشته هایی از قبیل سفته را خیانت در امانت چک و قبض و نظایر آن به عنوان اجاره و امانت یا یا برای وکالت یا در کار با اجرت یا بی اجرت به کسی داده شده و بنابراین بوده است اشیای مذکور مسترد شود یا به مصرف معینی برسد و شخصیتی اشیا یا نزد او بوده آنها را به ضرر مالکین یا متصرفین آنها استعمال یا تصاحب یا تلف یا  مفقود نماید به حبس از شش ماه تا سه سال محکوم خواهد شد.

 عناصر مادی جرم خیانت در امانت :

عناصر مادی جرم خیانت در امانت عبارت است از استعمال ،تصاحب، اتلاف، و یا مفقود کردن مال در مورد امانت که می تواند به شکل فعل یا ترک فعل باشد اما عمدتا به صورت فعل است که در ماده ۶۷۴ آمده است استعمال استفاده کردن از مال مورد امانت جرم است برای مثال شخصی ماشینی به دوست خویش به صورت امانتی می دهد تا در حیاط منزل از آن نگهداری شود ولی دوستش از آن برای مسافرکشی استفاده می‌کند.

تصاحب: یعنی شخص امین جای انجام وظیفه شمال دیگری را از آن خود بداند و با آن طوری رفتار کند که دیگران گمان کند او مالک است.

اتلاف: اتلاف یا نابود کردن مال مورد امانت یکی دیگر از گونه‌های خیانت در امانت است

 

 مفقود کردن : امین بدون این که مال مورد امانت را تلف کند  موجب می شود که دستیابی آن برای مالک غیر ممکن باشد

عنصر معنوی جرم :

عنصر معنوی جرم  سو نیت عام و سوء نیت خاص است.

سوء نیت عام به معنی انجام عمدی عمل تصاحب استعمال تلف یا مفقود نمودن مال موضوع امانت است.

و سوء نیت خاص یعنی فاقد اراده ی ورود ضرر و غیر است  بر این اساس تعدی و تفریط مال امانی همراه با سوء نیت موجب سوء مسئولیت کیفری است.

 

مجازات جرم خیانت در امانت:

مجازات مرتکب جرم خیانت در امانت بر اساس ماده ۶۷۴ قانون تعزیرات مصوب ۱۳۷۵ حبس از ۶ ماه تا ۳ سال می باشد.

همچنین قانونگذار در ماده ۶۷۳ قانون یاد شده برای سوء استفاده از سفید مهر یا سفید امضا یک تا سه سال حبس تعیین کرده است

 

شرایط و اوضاع و احوال جرم:

برای اینکه جرم خیانت در امانت تحقق یابد شرایطی لازم است که عبارت است از این که موضوع جرم باید مال یا وسیله تحصیل مال باشد امانی باید از سوی مال یا متصرف قانونی به امین سپرده شود مال به امین به یکی از طرق قانونی و با شرایط استرداد یا به مصرف رسانیدن سپرده شده باشد علاوه بر این که بین فعل مرتکب نظر مالک یا متصرف قانونی آن رابطه علیت برقرار باشد.

در صورت داشتن سوال راجب خیانت در امانت به وب سایت khianat-dar-amanat.ir مراجعه کرده یا با شماره 77221941 تماس بگیرید.


منبع:  جرم خیانت در امانت در قانون جدید

وکیل ملکی چه کمکی می تواند به ما بکند


 اولین سوالی که  در ذهن اشخاص پس از شنیدن ملک ایجاد می شود این است که وکیل ملکی کیست؟ و یک وکیل ملکی چه کمکی به ما می کند؟ در پاسخ به این سوالات که توسط وکلای ملکی گروه وکلای ایلیا نوشته شده است، باید ابتدائا در نظر داشت که در کشور ما اراضی و ملاک با توجه به نوع کاربردی که دارند ( تجاری- مسکونی) دارای نظام های حقوقی متفاوتی هستند.

علاوه بر این به دلیل کثرت قوانین و مقررات و رویه های آرای متفاوت و بعضا مبهم و متناقض دارد بودن تخصص و مهارت کافی در طرح و دفاع پرونده های مربوطه به این مقوله لازم و ضروری است.

بنابراین وکیل متخصص در زمینه ی دعاوی ملکی بهترین گزینه برای گرفتن مشاوره ی حقوقی ، اقامه ی دعوی یا دفاع در این گونه پرونده ها می باشد. در تعریف وکیل ملکی می توان گفت که اولا تقسیم بنندی خاص یا رسمی برا وکلا بر اساس نوع تخصص آنها وجود ندارد و هر وکیل دادگستری صلاحیت طرح اقامه و  دفاع در تمامی موضوعات قابل طرح در مراجع قضایی را دارا می باشد.

 

اما از آنجا که رشته ی حقوق جز محمدود رشته های  می باشد که به خاطر ماهیت آن با تمامی مشاغل ، اصناف، رشته ها مرتبط می باشد این موضوع سبب گستردگی دامنه ی شمول موضوعات قابل طرح در این رشته را دارد.

از طرف دیگر هر موضوع خود تحت عنوان مختلف و از جهات گوناگون قابل بررسی و طرح می باشد سبب می شود که هر وکیل دادگستری بیشترین زمان و تجربه اندوزی خود را برای تسلط بر یک موضوع خاص و سایر مباحث مرتبط با آن اختصاص دهد.

برای مثال همین موضوع املاک را در نظر بگیریم بسته به نوع قرارداد تنظیم شده بین طرفین و براساس  قصد مشترک آنها در انعقاد قرارداد دعاوی مختلفی قابلیت طرح دارند ولذا وکلا قهرا بر اساس انواع پرونده ایی که بیشترین ارجاع را به دفاتر آنها دارند.

 

 

 

مبادرت به کسب تجربه  و علم اندوزی در آن زمینه پرداخته تا با تسلط بر آنها بهترین عملکرد را در پرونده های تحت دفاع خود داشته اشند از این رو دعاوی ملکی که به یک وکیل ملکی ارجتع داده می شود مواردی از این قبیل هستند : تخلیه ی ملک- خلع ید- الزام به تنظیم سن رسمی- الزام به تحویل ملک دعاوی ثلاثه شامل: رفع تصرف عدوانی- رفع مزاحمت رفع ممانعت از حق دستور فروش ملک مشاع- مصادره ی املاک- مشارکت در ساخت- پیش فروش آپارتمان- الزام به اخذ صورت مجلس تفکیکی- دعاوی موجر و مستاجر- سرقفلی و غیره.

نکته ی قابل ذکر دیگر در زمینه ی وکیل ملکی این مطلب است که با توجه به این که بیشتر پرونده های انجام شده توسط وی در خصوص ملک است چنین وکیل کاملا به آرای وحدت رویه آرای اصراری است آرای شعب دیوان عالی کشور آرای دادگاه های بدوی و تجدیدنظر نظرات مشورتی قوانین و مقررات مرتبط با موضوع می باشد به انضمام این که یک وکیل ملکی قبل از اینکه یک وکیل ملکی باشد یک وکیل قراردادی می باشد.

چرا که توانایی تجزیه و تحلیل قرارداد به دلیل ارتباط نزدیک و تنگاتنگ قرار دارد موضوعات ملکی از ملزومات و ویژگی های مهم یک وکیل ملکی می باشد در نتیجه کمکی که یک وکیل ملکی می تواند به ا کند با توجه به این که مسکن و املاک از باارزشترین دارایی های اشخاص می باشد و بسیاری از افراد در معاملات ملکی خود در دامن کلاهبرداری افتاده و در انجام معامله با مشکل مواجه می شوند این است که یک وکیل ملکی در تمامی مراحل معامله ی ملک از قبیل تنظیم قرارداد و شروط ضمن آن ، شرط فسخ و خسارات حل اختلاف ناشی از قرارداد- ارجاع به دادرسی طرح دعاوی مربوط  و دفاع در قبال آنها به انضمام مشاوره ی حقوقی در تمام مراحل فوق از بروز مشکلات و تعهدات سنگین و ایجاد هزینه های اضافی برای موکل جلوگیری می نماید.س

جهت تماس و گرفتن مشاوره از وکلای گروه وکلای ایلیا می توانید با شماره 77221941 تماس بگیرید یا به نشانی vakilmelki.ir مراجعه کنید


منبع: وکیل ملکی