کروه وکلای آریا دادیار

مشاوره حقوقی در زمینه وکیل اداره و دیوان و کیفری و خانواده

کروه وکلای آریا دادیار

مشاوره حقوقی در زمینه وکیل اداره و دیوان و کیفری و خانواده

بهترین وکیل اداره کار در تهران

سلام خدمت کاربران عزیز. در این مطلب قصد داریم راجب موضوع اداره کار توضیح دهیم و برای چه دعاوی شما نیاز به یک وکیل متخصص اداره کار دارید و در ادامه به تمامی مطالب راجب اداره کار می پردازیم قدم به قدم همراه ما باشید و از خواندن مطال لذت ببرید.

 

 وکیل اداره کار :

بازبینی مـوارد مربوط به کار و کارگر و رابطه کارگر و صاحب کار ، از جمله مـوارد مهمی هست که ضرورت آن اکنون بیشتر از هر وقـت دیگری احساس می شود . این احساس نیاز با دقت به صنعتی شدن جوامع و دست یابی آنان به رشـد های اقتصادی در سایه افزوده شدن حجم کارهای تولیدی و ضمناً ازدیان جمعیت و قوت کار، در سـال های اخیر اضافه پیدا کرده است. بدیهی هست که با افزونی این تعاملات، برخوردها و اختلافاتی نیز در محیط های کاری به وجود خواهد آمد. کارگر از لحاظ قانون کار فردی هست که به هر عنوان در مقابل اخذ حقوق و سایـر ویژگی ها به تقاضـای صاحبکار کار می نماید. همه اشخاصـی که مشمول این تعریف هستند، از نظـر قانون، کارگر به حساب می آیند و تفاوتی میـان نگهبان یک کارگاه با مدیر فنی آن نمی بـاشد (وکیل دعاوی اداره کار). صاحبکار نیز فردی هست که کارگر به تقاضـای و به اعتبار وی در مقابل اخذ حقوق و دیگر ویژگی ها کار می نماید. مدیران و مسئولانی که عهده دار اداره کارگاه می باشند ، نماینده صاحبکار حساب می شوند.

وکیل متخصص اداره کار :
در اداره کار شما چه از طرف کارگر یا کارفرما باشید نیاز به وکیل حرفه ای در زمینه اداره کار دارید که به دلیل بلد بودن تمامی فوت و فن های مربوط به دادگاه قادر خواهد بود کار شما را به راحتی به جلو اندازد.
اگر کارگر هستید و به دنبال شکایت از کارفرما می باشید و به دنبال وکیلی متخصص در زمینه اداره کار و موضوعات مربوط به قانون کار هستید حتماً می توانید از مشاوره مساعدت و کمک گروه تهران وکیل و مشاوران و وکلای متخصص اداره کار این مجموعه استفاده کنید.
گروه تهران وکیل با داشتن بیش از 10 وکیل متخصص در امر اداره کار شما را نسبت به موضوعات مربوطه راهنمایی کرده و در صورت لزوم وکالت شما را نسبت به پرونده های مربوط به اداره کار پذیرفته و کار را برای شما انجام داده، هر شخصی به عنوان کارگر دارای حقوق می باشد، که این حقوق عبارتند از:
عیدی پاداش سنوات بن کارگری حق اولاد حق مسکن و حق بیمه اگر کارگر این حقوق را دریافت نکند میتواند از کارفرمای خود شکایت کند شکایت کارگر از کارفرما در مراجع صالح اداره کار عبارتند از هیئت تشخیص و هیئت حل اختلاف بررسی می گردد آراء صادره توسط این دو هیئت قابلیت شکایت در دیوان عدالت اداری را دارند.

جهت خواندن مقاله کامل می توانید به وب سایت تهران وکیل مراجعه کنید و یا روی لینک  وکیل اداره کار + تهران + مشاوره حقوقی اداره کار  - گروه وکلای آریا دادیار کلیک کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد