کروه وکلای آریا دادیار

مشاوره حقوقی در زمینه وکیل اداره و دیوان و کیفری و خانواده

کروه وکلای آریا دادیار

مشاوره حقوقی در زمینه وکیل اداره و دیوان و کیفری و خانواده

وکیل آنلاین چت رایگان

میخواهیم یکی از خدمات گروه وکلای آریا دادیار را معرفی کنیم که توسط وکلای مجرب و مهندیسین طراحی و عرضه شده است و خدمات آن به صورت کامل رایگان است. در وکیل آنلاین چت دیگر شما نیاز نیست که با شماره ها تماس بگیرید و فقط از طریق اینترنت می توانید سوالات خود را از وکیل متخصص بپرسید.

 

 

سایرمطلب مربوط به نوع وکالت می باشد. وکالت یا به شیوه مطلق هست یا مقید. الان می خواهیم دربـاره وکالت مطلق در فروش صحبت کنیم، به این مفهوم که فردی به فـرد دیگری بطور مطلق وکالت می دهد که مال او را بفروشد و به او در گزینش مشتـری و ثمنی که قرار هست اخذ نماید و غیره اصطلاحا اختیار تام می دهد ؛ حال مسئله این هست که آیا وکیل پایه یک دادگستری آنلاین چت حق دارد خود را مشتـری مال قرار دهد و مال را خریداری کند یا خیر؟ جـواب این هست که حق ندارد مگر اینکه بهای کالا مشـخص باشد و مظنّه بورسی داشته باشد ، در این صورت وکیل آنلاین چت رایگان خواهـد توانست خود طرف معامله واقع شود ، بـعد وکیل آنلاین چت می بایست دقت نماید مشاهده کند عین مظنه بورسی ( مظنه بورسی یعنی برای مثال اکثریت اجتماع از مقدار ثمن آن مطلع باشند و هزینه عرفی و بازاری آن را بدانند  ) دارد یا نه؟ حال مشاهده کنیم جـواب این سوال که پرسش کارشناسی ارشد همه ی سـال 86 است چیست ؟ { بر حسب وکالت نامه ، وکیل آنلاین چت خواهـد توانست مورد وکالت را به هر مبلغ و به هر کس که صلاح بداند بفروشد ؛ وکیل هم مورد وکالت را با یک پنجم بهای واقع به خود می فروشد حال وضعیت این بیع چطور هست ؟ } در این پرسش چند نکته قابل برداشت هست ، اولا از سیاق عبارت این مفهوم برداشت می شود که نوع وکالت ، مطلق هست اما نکته ای که وجود دارد این هست که نمی دانیم بهای کالا مظنه بورسی دارد یا خیر ؟ ما چنان چه علم نداشته باشیم که مظنه بورسی وجود دارد یا نه  می بایست اصل نداشتن را جاری کنیم و بنا را بر این بگذاریم که در وقـت بیع مال حاوی هزینه معینی نشده است اما چون در اینجا گفته وکیل آنلاین چت به صورت رایگان به یک پنجم هزینه واقعی عین فروخته فاز این رو مال حاوی هزینه معین بوده است.

در صورت داشتن سوال و خواندن مقاله به صورت کامل روی لینک وکیل آنلاین چت + رایگان + واتس اپ- گروه وکلای آریا دادیار مراجعه کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد