کروه وکلای آریا دادیار

مشاوره حقوقی در زمینه وکیل اداره و دیوان و کیفری و خانواده

کروه وکلای آریا دادیار

مشاوره حقوقی در زمینه وکیل اداره و دیوان و کیفری و خانواده

امور بانکی و دعاوی مرتبط


متاسفانه در سیستم آموزشی کشور و نیز نظام حقوقی ما ، برخی اولویت ها و ضرورتها آنچنان مورد فراموشی قرار گرفته اند که بعظاً چنین به نظر می رسد که عمدی در کار است !
حقوق بانکی یکی از رشته های پویا و تأثیر گذار در تمامی کشورهای پیشرفته و در حال توسعه دنیا می باشد.چنانچه ذکر شد ، در دانشگاه های ایران ، چنین رشته ای مشاهده نمی گردد و بجز چند مرکز آموزشی خصوصی که وابسته به بانک ها می باشند و در حد آموزش کاربردی علوم بانکی ( و نه حقوقی بانکی ) بدان می پردازند ، مورد قابل قبول دیگری نمی توان یافت !
فعالان بخش های اقتصادی که ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با بانک های کشور ، به فراخور فعالیت خود دارند ، کارمندان و متصدیّان بانک ها ، مشتریان عادی و حتّی وکلا و حقوقدانانی که در این موسسات مالی و اعتباری مشغول به کار هستند ، علم و اطلاعات کامل و جامعی از دانش حقوق بانکی ندارند و تأسف بار تر اینکه مراجع قضایی نیز از این ورطه بی بهره اند !
به لطف خداوند ، مدیریت وب سایت با بهره گیری از دوره های آموزشی داخلی و خارجی در زمینه حقوق بانکی و تجارت مربوط به تسهیلات بانکی به شرح ذیل ، توانسته اند گام قابل توجهی در این حوزه برداشته و با تجارب اخذ شده در دعاوی مقرر علیه بانک ها که عمدتاً با موفقیت های قابل ملاحظه ای همراه بوده ، به موکلین و مشتریان ارائه خدمات نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد